VÄLKOMMEN

lördag 5 oktober 2013

Träffat en blivande ambassadör

Kl. 17.35

Hemma efter en härlig dag på vift i metropolen Eslöv och ett möte med VIMIL. 

Jag har träffat nya människor och inte minst av allt fick jag flera härliga pratstunder med min cancerkompis Pia från Alingsås. Pia är en av våra blivande cancerkompisambassadör som framöver kommer att kunna representera Cancerkompisar i väst.

Jag upplevde en speciell gemenskap idag. Samtliga har förlorat någon nära anhörig. Man, fru, pojkvän, förälder och barn. Vilka härliga människor med en helt fantastisk inställning till livet. Alla på VIMIL arbetar helt ideellt.

På vägen hem stannade jag till vid Dalaplan, där Alexandra bor, för att korrekturläsa en folder som ska gå på tryck på tisdag.

I kväll ska jag umgås med mig själv och kanske twittra lite nu när jag fått "blodad tand".
Nu, från igår, finns jag på twitter där jag tänker föra debatten kring anhörig till cancerdrabbad: http://twitter.com/ilellky

Jag har så...ååå kul hela tiden och är tacksam för mitt liv.

GÖR en bra kväll!

Jag och Pia, från Alingsås, utanför Best Western Hotel i Eslöv

Lunch och prat

Jag tar lite experimentfoton

Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: