VÄLKOMMEN

onsdag 2 oktober 2013

Från strejk i morse till ett pass

Kl. 17.45

Det blev lite träning trots allt. Avslutat ett 30 minuters pass på Itrim Triangeln på Malmös Manhattan.

Ny måste jag hem och ta tag i alla anteckningar från dagens olika möten. Jag fick massor av värdefulla råd av Björn Bergman, vd Svenska Stadskärnor, för mitt uppdrag för Trelleborgs kommun. Björn har arbetat som näringslivsdirektör i Malmö stad under flera år så vi har följt varandra.

Hos copyrightern Jessica och gänget på The Big Plan finfina texter för Cancerkompisars räkning och nyss sprang jag på Stefan Hansson, Skaneus Support som jag hade möte med igår, och vi hann smida lite nya planer för ansökningar till Cancerkompisar.

Ja, en dag som började så där slutade gott!
Jag på itrim, näh...så suddigt. Jag lärde mig inget alls på fotokursen igår, jag gick hem efter en halvtimme det blev för nördigt för mig. Jag får anlita min privata helpdesk helt enkelt.
Carpe diem!

Inga kommentarer: