VÄLKOMMEN

onsdag 23 oktober 2013

Det kom ett mail

Kl. 13.06

"1 av 3 får cancer men alla berörs".
Jag fick ett mail av en tidigare kollega som visar på detta. Tack Anna för att berättar.

Hej Inga-Lill,
Jag skriver bara för att berätta att jag träffade på ditt fantastiska initiativ med Cancerkompisar på nära håll i helgen. 

Vi var hemma på middag hos goda vänner som dessvärre har en anhörig som är sjuk i cancer. 
Denna persons allra närmaste familjemedlem hade fått en cancerkompis och upplevde det som otroligt positivt. Någon att prata med, diskutera svåra saker med och få styrka och goda råd av.

Du får säkert höra många berättelser som denna, men jag tänkte att det trots allt alltid är fint att höra att det man gör är viktigt och kan ha riktigt stor betydelse för andra. 


Allt gott! 
Hälsningar Anna.

GÖR en bra dag!

"1 av 3 får cancer men alla berörs" - säger Cancerfonden.
Så här såg och ser det ut för mig, min familj och mina nära relationer
Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: