VÄLKOMMEN

tisdag 3 september 2013

Rätt nöjd

Kl. 18.20

Jag är kvar på kontoret och summerar dagen. Känner mig rätt nöjd över att jag tog tillfället och ställde en rak fråga till bägge ledande politikerna i Malmö, både M och S, i morse om var Cancerkompisar.se kan hitta medel för att stötta anhöriga och underlätta för arbetsgivare. Det pratades massor om infrastruktor, lite om skola och sen kom ordet sociala innovationer på tal och då hittade jag en ingång.

Flera i publiken kom fram efteråt och klappade mig på axeln och sa "bra gjort att du ställde den frågan".

Den första kommentaren kom från Anja att hon GILLAR vår sida och det vi gör.
Svaren jag fick av bägge var att vi behövs och att här borde sjukvården och kommunen samarbeta.
Ska följa upp detta.

SDS Heidi Avallan frågar ut från vä Anja Sonesson (M) och Catrin Stjernfeldt Jammeh (S)

Min företagsgrupp, LFG, ordförande ställde kloka frågor

Vi var där, suddigt men ... :-)
Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: