fredag 13 september 2013

Hur gör dom på AUDI Malmö?

Kl. 9.44

Hur gör dom på AUDI?
Hur lyckas dom med att få en privatkund, som jag, som hämtar ut min bil från service, att gå ut med ett stort leende på läpparna trots att jag nästan blivit 10 000 kr fattigare?

Bemötande!
Äkta bemötande och engagemang.
Jag blir alltid tagen på allvar och jag känner mig förstådd. Utöver det får jag ALLTID rabatt, när jag ber om det, vilket betyder så mycket. I bland lite eller som idag lite mer.

Jag fick dessutom en present av min PM (personliga mekaniker). Han hade städat hemma och hittat en giraff, han vet att mitt företag heter Giraffa. Han bryr sig och är engagerad. Guld värt.
TACK för idag Joakim Wernkell och Jörgen Rambris.

Många har synpunkter varför jag servar bilen på AUDI "för det blir ju så dyrt" säger man. Så här är det för mig som är singeltjej LÄS HÄR.
Mitt förra besök på AUDI.

Varför jag skriver så mycket om min bil: Min älskling. Ett inlägg från 2009.

GÖR en bra dag killar och hälsa de andra!
Jörgen, min PM, står bakom Joakim

Min giraff-present från Jörgen


På vägen hem stannade jag och handlade på MAXI och tog flera bilder, kommer att bli bra inför försäljningen

Tack igen killar!!!
Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

1 kommentar:

Alexandra sa...

Ja kundbemötande är 80% av upplevelsen!