VÄLKOMMEN

måndag 23 september 2013

En utmaning

Kl. 9.20

Jag har haft en annorlunda fredag till söndag då jag tog en lite "time-out" vad gäller min närvaro på sociala medier, en liten utmaning för mig som brinner för att skriva, kommentera och sprida.
Jag behövde helt enkelt fokusera 100 % på att skriva några ansökningar för Cancerkompisar.se räkning.

Vi får nya cancerkompisar varje vecka och vi vill kunna matcha dem så snabbt som det bara är möjligt. I dag gör vi det helt manuellt men söker pengar för att bygga en förmedlingstjänst.

Det finns mycket pengar att söka. Pengar från olika stiftelser och fonder men utmaningen är att kunna förklara vad det är vi "gör".
Vilket värde ger vi?
Jag tycker det är helt "solklart" men eftersom det inte är någon annan som gör det vi gör så verkar det svårt att ta in, eller.
Vad säger du?
Förstår du vad vi gör?
Jag söker en cancerkompis eller Jag vill bli en cancerkompis

Tacksam för alla tips.

GÖR en bra dag!

Jag och Amelia Adamo i Malmö 2013. Henne skulle jag gärna vilja komma i kontakt med igen, jag är helt säker på att hon skulle kunna hjälpa Cancerkompisar.se.

Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: