VÄLKOMMEN

torsdag 13 juni 2013

Jag har förträngt att bakluckan inte funkar

Kl. 18.45

Nyss hemkommen från Bauhaus-pust!
Mamsen som nyss flyttat och nu äntligen fått en balkong behövde en matta på betonggolvet.
Då min inbokade golfrunda regnade inne blev det en inköpsrunda i stället.
Vad jag helt hade glömt bort var att bakluckan på min bil har gått helt i baklås. Nja inte glömt utan mer förträngt. Jag bara måste boka tid hos Audi och få det fixat men jag bara tänker på vad kostar. I morgon gör jag det.

Ja, så där stod jag i alla fall med två mattor, 7 m2 per rulle, jag passade på att köpa en till min egen balkong också, så klart. På parkeringsplatsen berdvid mig stod en stor vi van och killen som satt i den han bara skrattade åt mig. Jag bara vinkade åt honom och gav honom mitt allra bästa leende och han log tillbaka men som kom hans fru.
Men jag fick bägge mattorna i bilen.

GÖR en bra kväll!
Min Audi A3, lavagråssvart metallic, 6 växlad, sportchassi, 17 tums, skinnklädsel och sex grymma högtalare



Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: