VÄLKOMMEN

fredag 1 mars 2013

Nu är jag introducerad - ambassadör för kvinnors företagande

Kl. 18.45

Idag har jag haft en heldag i Karlskrona för att introduceras som ambassadör för kvinnors företagande. Jag tog tåget upp från Malmö 05.22 och jag säger bara, det var värt det! Proffsigt genomfört och inspirerande. Tack Anna R Nilsson, min gamla kollega, på Näringsliv Skåne, som är koordinator i Skåne-Blekinge för "Främja kvinnors företagande".

Nu vill jag inspirera och dela med mig av mina erfarenheter och på så sätt synliggöra kvinnors företagande och kanske vara med och förändra bilden av den "typiska företagaren".
Jag kommer att skriva mer om det lite längre fram.

Vad kan jag göra för dig?
Du kan låna mig helt utan kostnad att jag kommer att berätta om min resa som företagare. Om hur jag förverkligade min dröm.
Du kan boka in mig här på ambassadorer.se eller maila direkt till mig, Du hittar mig här: Giraffa AB

Anna R Nilsson, projektkoordinator för Skåne Blekinge, Region Skåne, och Carin Persson från Tillväxtverket

Anna inspirerade oss alla med sin entusiasm och proffsighet



Lunchpaus med massor av nyttigheter och god paj som levererades av en företagsam kvinna
Pia från Velopia delade med sig till oss hur hon arbetat som ambassadör, värdefulla tips

Jag, nöjd med dagen!
Mitt emot Region Blekinge huset i Karlskrona ligger denna underbara hamn


Vi ambassadörer fick en väska full med matnyttig "ny kunskap"

Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt Inga-Lill, det är ett uppdrag som passar dg utmärkt! Lycka till! Kram Marie B-B