VÄLKOMMEN

torsdag 7 mars 2013

En hälsning från ambassadör-tips?

Kl. 08.00

Här kommer ännu ett förinställt inlägg då jag har valt att våga "koppla ner".

Jag har en hel del uppdrag att fundera på under 2013 nu när jag blivit utsedd av Regeringen till ambassadör för kvinnors företagande och jag vill kunna vara en bra förebild som kan inspirera andra kvinnor till att starta företag. Jag tar gärna emot tips på var jag kan komma ut och prata och jag vill gärna höra vad du tycker jag kan göra i mitt uppdrag för 2013-2014.

Så, jag tar JÄTTEGÄRNA emot tips ... maila till mig på inga-lill.lellky@giraffa.se


En väska full med innehåll för mitt ambassadörsskap

Jag i Karlskrona på introduktionsutbildning



Jag hemma och funderar



Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: