VÄLKOMMEN

tisdag 26 februari 2013

En förebild - som vågar

Kl. 9.55

Tack Rapidus!
Det var väl värt att kliva upp till detta frukostmöte och lyssna på Maria Borelius. Jag fick en mer komplett bild av henne och jag tycker att hon är en bra förebild som företagare. Hon vågar vara sig själv och navigerade skickligt i frågorna runt genusperspektivet.
Hon berättade att hon är engagerad i CSR-frågorna och pratade även om samhällsentreprenörsskap så jag bestämde mig för att gå fram och lämna mitt visitkort med Cancerkompisar.se 
Tack Rolf Hedman för sällskapet och att du tyckte att vi skulle sitta längst fram.

Maria Borelius och Jan Wifstrand


Daniella Ibis - Rapidus håller ordning på Jan Wifstrand

Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

1 kommentar:

Daniella sa...

Jag håller ordning? Hahhaa, kanske lite då.. :)