VÄLKOMMEN

tisdag 15 januari 2013

Ibland blir jag missförstådd och det är inte kul

Kl. 19.30


Jag tycker att det "roligt att leva" men betyder inte alls att jag tar lätt på livet.

Ibland, nej ganska ofta förresten, blir jag missförstådd på grund av det.

Känns lite trist för jag vill bli betraktad som både seriös och trovärdig fastän jag oftast väljer att visa min positiva och den glada
"det är roligt att leva sidan".
Det är ju bara min ena sida, den 2:a eller 3:e sidan eller hur många jag nu har den visar jag ibland men inte för alla.
Hur tänker du?

Carpe Diem!

ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

2 kommentarer:

Jag sticker upp huvudet sa...

Från min kompis:
a, det är inte lätt Inga-Lill..

Jag har aldrig tänkt på det, för jag har ju haft förmånen att ha sett alla Dina sidor.
Testa att börja med, att visa en utav Dina andra sidor när Du träffar nya kontakter och se vad som händer.
Kan ju vara ett kul experiment J

Vi är ju så flexibla
Kram Gunilla

PiDeLi sa...

Känner igen mig. Jag är såååå seriös när det gäller seriösa områden, men jag kan tramsa som en 11-åring också. Jag kan gråta tårar ur den oändliga ocean av sorg jag har inom mig och jag kan drabbas av helig vrede över orättvisor. För mig är alla mina sidor en tillgång. Säkert är dina sidor en tillgång för dig. Tänk om vi människor lärde oss att se och uppskatta regnbågen, hela spektrat, hos dem vi möter.