VÄLKOMMEN

lördag 19 januari 2013

Att projektleda nätverksuppdrag

Kl. 12.10

Tack alla som bidragit till en bra nätverksvecka!

En kort sammanfattning av veckan som gått. Tänkte detta kunde vara bra för min egen verksamhetsberättelse för mitt första Giraffa AB år.

För Cancerkompisar.se räkning har vi haft två bra möten och nu väntar vi på feedback på det för att kunna ta ännu ett kliv framåt.
Mer om det senare.
Själv är jag är cancerkompis till några anhöriga och vi skriver till varandra. Särskilt en av dem har haft en tuff vecka med trista besked.

I tisdags startade jag upp med en arbetslunch på Öresunddirekt för planering för 2013. Det finns ett stort intresse för företag som vill göra business över Sundet.

I nätverket Mångkulturella Sverige har jag förberett mig för mitt första styrelsemöte i nästa vecka.
Min stora utmaning i mitt arbete som projektledare för nätverket är att att hitta samverkanspartners. Jag har fått sju nya kontakter den här veckan som ser lovande ut och fyra av dem fick jag på invigningskvällen av Scandic Triangeln.

Gårdagens föredrag på Rotarylunchen gav mig massor av inspiration från Trine Grönlund, Go Slow, nu när jag skriver på mitt eget föredrag om hur det är att vara anhörig till en cancersjuk.

Jag har också den här veckan gett mig själv en ny utmaning som jag är mycket nöjd med.

Veckan avslutades med ett After Work med nya vänner på St Gertrud, tack Linus Lundgren för initiativet, och senare på kvällen var jag bjuden på Intiman och såg "Jag ringer mina bröder".

Tack alla, jag älskar mitt arbete!


Vilken skönsång, men vad heter han?
Jag och Maria Karazi, Håkan tog bilden
Johan Tiedemann, min mingelkompis, och jag, suddiga men glada. Johan är ny i Malmö , arbetar på Öresundskomiteen i Köpenhamn
Micke Darmell, från Gr8 Meeting, med ryggen emot, jag och Johan lyssnar på invigningstal

Helene Arvisson, ny hotelldirektör, berättar om sina visioner för hotellet
En morgon i Pildamssparken
Jag i Pildammsparken

Angela Averbeck på Rotary pratar med föredragshållaren Trine Grönlund



Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: