VÄLKOMMEN

fredag 21 december 2012

En fredag som började något annorlunda ...

Kl. 13.30

Vilken gåva jag fick idag.
Jag har varit hemma hos lilla söta Cindra och haft fredagsmys under tiden mamma Pauline och pappa Magnus arbetade. En glad och positiv tjej men envis. Hon ville inte klä på sig utan sitta i kvar i soffan i pyjamasen och mysa. Så det gjorde vi en lång stund. Sen hittade jag på att vi måste ut och mata fåglarna och då blev det fart. Tack Cindra för en mysig fm.

Cindra busar med Sonja och mig
Här har vi hittat ut till lekplatsen och ska mata fåglarna, ja av det som blev över förstås
Nu ska vi äta mat. Vi hjälps år att duka bordet som ligger på andra våningen. Det är otroligt så många lekar som fungerar utan en enda leksak hemifrån
Här lagar Cindra mat till mig, lax och vatten var det, ja barn har en sån underbar fantasi och tänker utanför boxen helt naturligt

Carpe diem!

Inga kommentarer: