VÄLKOMMEN

torsdag 8 november 2012

Syns man inte finns man inte

kl 20:30

Jag kom igång sent idag och har varit på nätverksmöte ute på Luftkastellet så jag fick ta bilen fram och tillbaka. Öresund Business Meeting arrangerat av Öresundsbron för tredje året på rad. Mycket folk som alltid och det gäller att synas så än en gång kom min gröna kavaj fram.

Hemma igen har jag haft sonen Alexander här som datasupport och vi har suttit stilla vid köksbordet i tre timmar förutom en kort tur ner till Di Penco mitt över gatan för att hämta mat.
En kort dag och då menar jag en dag med knappast några steg alls för min del, bara 1 254 av 10 000 planerade steg. Eller är det fel på batteriet? Näh, i morgon blir det nya tag och bilen får stanna hemma.

En sån här skylt låg på våra stolar, på andra sidan stod det JA och varje gång publiken fick en fråga svarade vi med att hålla upp våra skyltar.

Magnus N:son Engelbäck, Företagarnas nya regionchef här i Syd och jag och en företagare från Tomelilla.
Jag brukar ta på min gröna mingelkavaj vid större arrangemang för syns man inte finns man inte som Gunilla brukar säga.
God natt!

Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: